The Sleep over <3

Måndag - Tisdag, sovning md Flummsyster! <3
Bilderna är från söndag kväll!

kyssar från min söötnos då! <3
De fottot är nog de jag och Julia är mest nöjda med :D
Fast dock är den redigerad osso , kasnke df? ;D <3


Yeeah vi och vårat Disneymaraton :D
Oredigerad bild ALLA ;D <3
Vi har kollat på dessa under övernattningen "Törnrosa, Toy Story2, Askungen2 och Mula" <3


Julia som räcker "Fuck you" till alla er sucker som inte har ngt direkt liv (h)
Men ni som inte tar åt er av den övre texten är sötnosar ich får ingent "fuck you" finger av oss ;D <3
Redigierad bild :) <3


Kanintänderna med Julias hand under ;D
Asså vi var flummiga så mobba inte våra seexiga bilder asså :) <33
Redigerad bild :)
Btw;har redigerat bort min näsa :D (vilket jag typ har på alla så ni vet)


Det blåa glaset är Gabiis (h)
&
Det gröna glaset är Julias (h)
och vem är bäst på att spara drikan? :) <33
Oredigerand :)


Sikken blåsfisk man är :o
Redigerad bild! <3
Suddat bort mina ögo och nära och hela facet utom minnen för allt blev fail ;/
Men munnen får vara med för att annars fattar man inte jag är en blåsfisk ;) <3


Gabii thaa best! (h)
Jaao , redigerad bild som ni SER? :)
My nose is gone :D <3


Redigerad bild! <33
men asså seriöst, julia är tung för lilla gabii som är tyå ganska mykke kortare och allt! :o
Men men jag klara de! :D <33

Den övernattningen är inget vi glömmer!

Ha det gött alla! :D
Pusshej ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0