Tjena nu e det min tur att skriva:P

Hejhej på alla nu e det min tur att lägga in min första grej här ;D hoppas ni gillar de.
Jaa.. idag vaknade jag sent som vanligt segade mig, dushade och fixade mig sen var det då mot Gabii<3 Jippi
På väg till Gabíi sjöng jag högt som vanligt hahahaha lika kul varje gång, hahaha det var en sån gubbe/kille som glode på mig hela väger. Kunde typ inte hålla mig för skratt :D
Väl hemma hos Gabii åt Gabii pankakor, seg som vanligt ;D hahahaha
När hon äntligen var klart :p skulle hon ducha och jag kollade på "mosters ink" (hur det nu stavas), för första gången faktsikt. E seg på Disney hehehe
Jaa.. vad gjorde vi sen.. inte mykke efter ett tag stack jag hem för att käka och nu sitter jag då här och chattar med folk och skriver då bloggibloggblogg:p mitt nya namn för blogg.

Ha det gött<33 pusspuss


Kommentarer
Postat av: Stalker

låter jättekul! Han gubben/killen verkar gullig

2009-08-15 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0