Sober

Hejsan alla! <3
Dagen började ganska drygt faktiskt, vaknade inte förrän vid halv ett. Vilket egentligen är vanligt för mej (a)
Då jag ringde till LILLA Julia för att höras om när vi skulle träffas, hon var inte klar än vilket innebär hon satt och åt frukost md Hanna (som sovit över hos henne). Då tänkte jag såklart att det var chill och att jag hade gott om tid. Men bara typ en halvtimme senare stod Julia vid min dörr och hela mitt schema blev helt fuckat!
Men det blev då direkt upp i mitt rum och kolla filmen "PRINSEN AV EGYPTEN" sjukt bra film!
Vi hade mysigt då <3
Sen efter dt var dt musik på datan som gällde, Disney om ngn vill veta! ^^
Och jag fick veta världens STÖRSTA skandal...Julia har ALDRIG sett de bästa Disney filmerna xD
Så vi började med att kolla Mary Poppins och myste. Hon tyckte faktiskt den var bra , men dt är ju klart den är! :D <3
Vi tog fram alla mina Disney filmer och hon ska se alla vilket kommer bli av! 
Senare mer data och sen skulle den lilla tjejen hem ;<

Då blev dt mat, kötbullar och makaroner :) Gott!!
Sen blev jag en liten datanörd i någon timme , innan jag gick ner och myste med mamma och kolla beck md henne :)<3 Kul!
Men kom på PrisonBreak var på tv vilket var fuckat, JAG ÄLSKAR LIKSOM DE, så bara missar jag typ hela!
Men kan berätta slutet för er som inte såg (eftersom detta var sista säsongen).

Alla blev frikända eller inte alla, bara Michael , hans bror, hans fru och nårra mörkhyade och den brunhårige killen.
Allt blev frid och fröjd och Michael och hans fru fick ett barn och jag var sån hyper (y)
Men så bara i slutet efter typ 2 år säger hon "comon we are going to your dad" sen stack de till ngn stans där man såg hav, tillsammans med alla de andra. Mamman och sonen la en bukett vita blommor på en grav, Michael's bror (Linc) La en pappers vit duva och de andra kysste handen sen satte de handen på graven.
Jag fattade inte vem som hade dött men så vände de på bilden sen så man såg vem dt var och de var..........
Michael som dött!! Jag fick damp,panik och allt! Kan inte fatta han dog i sista avsnittet. FUCK DE!
Men vad ska man göra åt de? ;<

Kollade då slut på beck som lungnade med Mammsen (y) De slutatde bra i alla fall! <3
Sen så är hon sån seg och ska lägga sig så nu sutter jag här (oo.15) och skriver detta!
Ska vara uppe ett ganska bra tag till för just nu kollar jag CSI :D sen blir dt Cold Case :D
(jag älskar kriminalare!<3)

Imrogon blir dt Julia igen, hon ska sova här så det blir fottning, disney maraton & massa mys! <33
Nu ska jag inte tråka ut er mer så ni får ha en så bra kväll alla!

(denna bilden på mig själv bjuder jag på bara för jag är så snäll! <3)


Pusshej ;* <3


Kommentarer
Postat av: hansii

Fan va sugit sluut!!! mannen! Men I still lööööv prison break!! :D and you guys!<333

2009-08-11 @ 14:09:43
URL: http://dontlooseyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0